dinsdag 4 januari 2011

Evaluatie

EVALUATIE

Met weemoed in mijn hart neem ik afscheid.
Bloggen is het leukste wat er is.
RSS heb ik niet veel mee gedaan.
Flickr is cool.
Googledocs is veel werk maar een verhaal doorschrijven is erg leuk.
Twitter heb ik niet veel mee gedaan maar ga ik wel mee door.
Chatten is heel erg handig,zo heb ik vandaag met 3 collega,s gechat.
YouTube is verslavend en neemt veel tijd.
Librarything en Aquabrowser zijn handig voor de bibliotheken en de klanten.

Met alles wat ik geleerd heb ga ik wel door behalve RSS.

Voor de klanten van de bieb zou Ik willen dat ook zij hier mee aan de slag kunnen
d.m.v cursussen en voorlichtingsdagen.

Voor oudere mensen is het niet zo handig voor degene die geen computer willen
aanschaffen missen dan de aansluiting met het WEB 2.0 en dat is jammer.

Een minpuntje vond ik dat we de cursus niet samen konden doen, van elkaar kan je veel leren,met een collega heb ik 1 dagdeel een Ding gedaan en dat was vreselijk
lachen en we zijn er ook nog uitgekomen.

De overige 13 Dingen ga ik me zeker nog in verdiepen.

Alle mensen bedankt die mij de gelegenheid hebben gegeven om mee te doen en alle collega,s natuurlijk niet te vergeten voor hun ontbaatzuchtige hulp.

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd werkfiets, je hebt lekker doorgefietst en hebt de eindstreep gehaald! over die RSS moeten we het nog maar eens hebben, is echt heel handig. Dat zie ik nu vooral met die blogs: je ziet meteen of iemand iets nieuws heeft toegevoegd. Goed dat je met de Dingen hebt kennis gemaakt, wordt zeker vervolgd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan hoop ik dat je echt blijft bloggen, want wat je leuk vindt moet je blijven doen.
    En straks in de bieb flink bibliotheek twee punt nullen!!

    Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met het behalen van je certificaat. Ik vond je een leergierige en tegelijkertijd kritische cursist. Heel goed. Nu de ontwikkelingen blijven volgen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan, Pukkie! Je bent klaar!! Ik vond je blog er steeds mooier uit gaan zien en ik heb je berichten met plezier gelezen. Wat leuk dat je je nog in de andere Dingen wilt gaan verdiepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met het halen van de finish der dingen!
    Tot maandag bij de certificaat uitreiking.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig you did it ! Jij ook bedankt voor je hulp. Goed idee om de resterende dingen ook nog te gaan verkennen.Tot gauw.

    BeantwoordenVerwijderen